Zapytanie ofertowe

„Zakup oraz dostawa osobistych zestawów medycznych dla ratowników GOPR”

  1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

 

Grupa Regionalna Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego

Grupa Bieszczadzka

  1. Mickiewicza 49, 38-500 Sanok

NIP 7361039808

REGON 000706869

tel. 13/ 463 22 04

fax 13/ 464 98 04

e-mail: przetarg@goprbieszczady.pl

strona internetowa: http://www.bieszczady.gopr.pl

Oznaczenie postępowania:

Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: ZP.06.2021. Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie sprawy.

  1. Tryb udzielenia zamówienia:

Zapytanie ofertowe na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1  ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z póżn. zm.), zwaną dalej ustawą Pzp.

 

  • Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

33190000-8 -różne urządzenia i produkty medyczne

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa do siedziby Zamawiającego: ul. Mickiewicza 49, 38-500 Sanok osobistych zestawów medycznych dla ratowników Grupy Regionalnej (Grupy Bieszczadzkiej) Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego o minimalnych parametrach i ilościach zgodnych ze specyfikacją określoną poniżej, tj.:
    • Rurka ustno – gardłowa (17 zestawów):
  • rurka ustno-gardłowa; z blokadą zagryzienia, ułatwiającą przechodzenie cewnika, sterylna;
  • jeden zestaw zawierający rozmiary: 000, 00, 0, 1, 2, 3, 4.
    • Staza taktyczna (17 szt.):
  • opaska zaciskowa typu CAT 7 generacji lub równoważna,
  • kolor czarny.
    • Wielofunkcyjne nożyczki ratownicze (17 szt.):
  • posiadające przecinak do obrączek, pasów, zbijak do szyb, klucz do butli z tlenem,
  • wykonanie: stal nierdzewna z plastikowym pokrowcem umożliwiającym noszenie.
    • Bandaż elastyczny (85 szt.):
  • opaska elastyczna o wymiarach 4m x10cm,
  • wykonanie: wysokiej jakości przędza wiskozowa z włóknami elastycznymi,
    • Gaza „metrowa” (34 szt.):
  • gaza opatrunkowa bawełniana, 17-nitkowa, sterylna, każda sztuka pakowana pojedynczo,
  • wymiar: [m2]:1
    • Gaza „półmetrowa” (34 szt.):
  • gaza opatrunkowa bawełniana, 17-nitkowa, sterylna, każda sztuka pakowana pojedynczo,
  • wymiar: [m2]:0,5.
    • Opatrunek osobisty (17 szt.):
  • wodoszczelny, jałowy,
  • typ W, stanowiący połączenie dwóch tamponów wato-gazowych i bandaża, nie wymagający stosowania dodatkowych opatrunków podtrzymujących,
  • każdy opatrunek zapakowany w papier i opakowanie z laminatu foliowego (wodoszczelny).
    • Opatrunek samoprzylepny (17 szt.):
  • opatrunek wyspowy; z włókniny, oddychający, samoprzylepny, z wodoodpornym klejem akrylowym, równomiernie naniesionym na całej powierzchni, hypoalergiczny, sterylny,
  • każdy opatrunek jest pojedynczo pakowany i gotowy do użytku,
  • Wymiary [cm]: 10×10.
    • Taśma klejąca (przylepiec), (17 szt.):
  • przezroczysty, perforowany przylepiec na folii polietylenowej z klejem akrylowym (bez zawartości lateksu), posiadający mikro- i makro-perforację,
  • rozmiar:  2,5 cm x 1,3 m.
    • Rękawice diagnostyczne niejałowe (340 szt.):
  • rozmiary: 100 szt. S, 100 szt. M, 100 szt. L, 40 szt. XL),
  • rękawiczki nitrylowe,
  • kształt uniwersalny,
  • odporne na przenikanie mikroorganizmów,
  • III kategoria środków ochrony indywidualnej,
  • teksturowane na palcach,
  • mankiet rolowany,
  • kolor niebieski lub pomarańczowy,
  • wolne od tiuramów,
    • Folia typu NRC (17 szt.):
  • koc termoizolacyjny – folia srebrno-złota,
  • odporna na uszkodzenia,
  • wymiary minimalne: 210cm x 160cm,
    • Worek samorozprężalny typu micro BVM (17 zestawów):
  • zestaw zawiera: silikonowy worek samorozprężalny, maskę silikonową dla dorosłych, zawór pacjenta, rezerwuar tlenu, dren tlenowy, opakowanie,
  • objętość resuscytatora: minimum1600 ml,
  • objętość rezerwuaru: minimum 2600 ml,
  • masa całkowita: maksymalnie 500 g.
    • Maska krtaniowa żelowa (17 szt.):
  • maska krtaniowa jednorazowa żelowa, bez nadmuchiwanego mankietu,
  • zabezpieczenie przed przygryzieniem,
  • możliwość odsysania treści żołądkowej,
  • oznaczenie rozmiaru maski dla określonych pacjentów,
  • rozmiary: 3 (masa ciała 30-60 kg): 3 szt., 4 (masa ciała 50-90 kg): 6 szt., 5 (masa ciała powyżej 90 kg): 8 szt.
    • Pulsoksymetr (17 szt.):
  • rodzaj: napalcowy,
  • automatyczne włączanie,
  • dokładność pomiaru saturacji w minimalnym zakresie: 70%- 99%.
    • Koc termiczny dla dorosłych osób (17 szt.):
  • wykonany z min. 2 warstw folii aluminiowej, falowanej,
  • zamknięcie samoprzylepne,
  • pakowany próżniowo.
    • Gaza hemostatyczna (17 szt.):
  • hemostatyczny opatrunek w formie gazy nasączonej preparatem do szybkiego tamowania silnych krwawień, umożliwiający szybkie i precyzyjne umieszczenie opatrunku w krwawiącej, głębokiej ranie,
  • właściwości bakteriobójcze, możliwość pozostawienia w ranie do 48 godzin,
  • możliwość stosowania u pacjentów leczonych lekami przeciwzakrzepowymi,
  • znacznik RTG na całej długości gazy,
  • instrukcja obsługi na opakowaniu,
  • opakowanie próżniowe sterylny,
  • długość minimum 3 m.
    • Plecak (17 szt.):
  • pojemność: minimum 20, maksimum 35 l,
  • uszyty z Cordury lub materiału równoważnego,
  • zamki bryzgoszczelne Crocko lub równoważne,
  • klamry Duraflex lub równoważne,
  • w zestawie pokrowiec przeciwdeszczowy oraz pas biodrowy.
  • Wyposażony w taśmę biodrową którą można użyć do stabilizacji plecaka podczas np. biegania,
  • kolor czarny,
  • wymagane oznaczenia (w formie termotransferu):

– logo „krzyż z napisem GOPR”,

– logo PL-BY-UA 2014-2020,

– logo: flaga Unii Europejskiej oraz informacja o współfinansowaniu.

  • Wenflony (170 szt.):
  • 4 rozmiary: 22G (0,9x25mm) 50 szt., 20G (1,1x33mm) 50 szt., 18G (1,3x45mm) 40 szt., 17G (1,5x45mm)30 szt.,
  • kaniula dożylna poliuretanowa z czterema paskami kontrastującymi w rtg, atraumatyczna,
  • port do dodatkowych wstrzyknięć,
  • zatyczka hamująca wypływ krwi z filtrem hydrofobowym,
  • igła kaniuli zaopatrzona w automatyczny metalowy zatrzask zabezpieczający koniec igły przed przypadkowym zakłuciem personelu.
    • Strzykawki (68 szt.):
  • pojemność 2 ml,
  • strzykawka jednorazowa,
  • czytelna kontrastująca skala,
  • zielony lub mleczny tłok,
  • zabezpieczenie tłoka przed wypadaniem.
    • Strzykawki (68 szt.);
  • pojemność 5 ml,
  • strzykawka jednorazowa,
  • czytelna kontrastująca skala,
  • zielony lub mleczny tłok,
  • zabezpieczenie tłoka przed wypadaniem.
    • Strzykawki (68 szt.):
  • pojemność 10 ml,
  • strzykawka jednorazowa,
  • czytelna kontrastująca skala,
  • zielony lub mleczny tłok,
  • zabezpieczenie tłoka przed wypadaniem.
    • Strzykawki (68 szt.):
  • pojemność 20 ml,
  • strzykawka jednorazowa,
  • czytelna kontrastująca skala,
  • zielony lub mleczny tłok,
  • zabezpieczenie tłoka przed wypadaniem.
    • Igły 1,1x40mm (510 szt.):
  • igła bezpieczna do iniekcji, ostra, atraumatyczna, silikonowana, sterylna,
    • Staza do pobierania krwi (17 szt.):
  • staza automatyczna do uciskania żyły przy pobieraniu krwi,
  • szeroki rozciągliwy pasek z automatyczną klamrą,
  • możliwość założenia jedną ręką,
  • produkt wielorazowego użytku.
    • Pojemnik twardościenny na zużyte igły (17 szt.):
  • Pojemność [l]: 0,2
  • pojemnik na odpady medyczne z tworzywa sztucznego,
  • do wielokrotnego zamykania,
  • kolor czerwony,
  • etykieta z oznakowaniem identyfikującym zgodnym z aktualnym rozporządzeniem MZ w sprawie postępowania z odpadami medycznymi.
    • Okleiny (plastry) do wenflonów (170 szt.):
  • Okleina do wkłuć dożylnych na włókninie,
  • hipoalergiczna,
  • sterylna, sterylizacja radiacyjna,
  • wymiary minimalne 7 cm x 5 cm.
    • Gaziki do dezynfekcji (170 szt.):
  • Jałowe,
  • nasączone 70% alkoholem izopropylowym,
  • rozmiarze 6,5 cm x 3cm.
    • Ampularium (17 szt.):
  • torba przeznaczona do przechowywania i transportu ampułek,
  • miejsce na minimum 50 ampułek.
  1. Termin wykonania zamówienia: do 14 kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
  1. Warunki udziału w postępowaniu: Nie dotyczy.
  1. Opis sposobu przygotowania ofert:

 

  1. Ofertę należy sporządzić oraz złożyć według formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  2. Oferta winna być przygotowana w formie pisemnej w języku polskim.
  3. Wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
  4. Do oferty należy dołączyć podpisane oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. W przypadku braku w ofercie Wykonawcy ww. podpisanego oświadczenia– oferta Wykonawcy zostanie odrzucona (jako nie odpowiadającą treści zapytania ofertowego).
  5. W przypadku złożenia oferty, której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego (zaoferowany przedmiot jest sprzeczny z przedmiotem zamówienia) Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia tej oferty bez dalszego jej rozpatrywania.
  6. W celu identyfikacji zaoferowanego produktu oraz oceny zgodności z zapisami określonymi w zapytaniu ofertowym, w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) należy podać nazwę producenta oraz model lub numer katologowy oferowanego produktu. W przypadku niewskazania w ofercie Wykonawcy ww. informacji – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona (jako nie odpowiadającą treści zapytania ofertowego).
  7. Dopuszczalne jest jedynie złożenie oferty na całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • Kryteria oceny ofert:

 

Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryterium i jego wagą: cena oferty – 100%

Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie na podstawie przedstawionego wyżej kryterium. Oferty ważne i nie odrzucone będą oceniane w skali 0-100 pkt. Najwyższą ilość punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia. Ocena pozostałych ofert dokonana zostanie według następującego wzoru:

najniższa cena oferowana

Liczba pkt.= ——————————– x 100% (z dokładnością do 1 pkt.).

cena badanej oferty

 

 

  • Opis sposobu obliczenia ceny:

 

  1. Przez cenę oferty rozumie się cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym.
  2. Cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie elementy kosztów wykonania przedmiotu zamówienia w określonym terminie, w tym koszt dostawy całego przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego: ul. Mickiewicza 49, 38-500 Sanok.
  3. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nieuwzględnienia wszystkich okoliczności, które mogą wpływać na cenę, ponosi Wykonawca.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do wyjaśnienia ceny złożonej oferty, jeżeli będzie ona wzbudzała wątpliwość.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo dalszego nierozpatrywania oferty w szczególności w przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi wystarczających i wyczerpujących wyjaśnień pozwalających uznać zaproponowaną cenę za rzetelną. Przez zwrot „wystarczające i wyczerpujące wyjaśnienia” Zamawiający rozumie odpowiednio umotywowane, konkretne i bardziej szczegółowe, aniżeli sama oferta, informacje, przekonujące, że elementy cenotwórcze podane w ofercie Wykonawcy są realne i wiarygodne oraz, że umożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z przedstawieniem dowodów i obliczeń na potwierdzenie podnoszonych okoliczności.
  6. Miejsce oraz termin składania ofert, sposób porozumiewania się stron:

 

  1. Korespondencję (np. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje) należy przekazywać do Zamawiającego drogą elektroniczną (skany podpisanych dokumentów) na adres e-mail: przetarg@goprbieszczady.pl
  2. Oferty należy przesyłać do 26 października 2021 r. do godz.13:00 drogą elektroniczną (skan wymaganych podpisanych dokumentów) na adres: przetarg@goprbieszczady.pl
  3. Termin związania ofertą:

30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  1. Warunki wyboru Wykonawcy:

 

  1. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo kontaktowania się i wezwania do wyjaśnień treści złożonej oferty lub dokumentów, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dalszego nierozpatrywania oferty w szczególności w przypadku, gdy nie będzie odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do wyjaśnień treści złożonej oferty lub dokumentów.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo doprecyzowania zasad realizacji zamówienia.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
  5. W przypadku, gdy nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego. Oferta dodatkowa nie może zawierać cen wyższych niż te, które zostały zaoferowane w złożonej ofercie.
  6. Zamawiający nie może być powiązany kapitałowo ani osobowo z wykonawcami, którzy złożyli oferty. Oferta wykonawcy, który jest powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym zostanie odrzucana i nie będzie podlegać dalszemu rozpatrywaniu. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
  7. a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  8. b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
  9. c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  10. d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
  11. e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
  12. Wykonawca nie może być powiązany kapitałowo ani osobowo z Zamawiającym. W celu weryfikacji spełnienia warunku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oryginał podpisanego oświadczenia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
  13. Po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zamieści informację o wyniku postępowania na stronie internetowej http://www.bieszczady.gopr.pl
  14. Niniejsze zapytanie ofertowe nie kształtuje zobowiązania Grupy Bieszczadzkiej GOPR do przyjęcia którejkolwiek z ofert. Grupa Bieszczadzka GOPR zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert i unieważnienia zapytania.
  15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania jeśli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
  16. Wykonawcy nie przysługuje procedura odwoławcza od decyzji Zamawiającego o wyborze oferty.
  17. Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną
    w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy zostanie uznane za nieskuteczne.
  • Zasady zmiany treści zapytania ofertowego:

 

  1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego.
  2. Zmiana treści Zapytania ofertowego zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej http://www.bieszczady.gopr.pl i będzie wiążąca dla Wykonawców.

 

  • Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego:

 

  1. Zamawiający udzieli wyjaśnień, pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż do dnia 22 października 2021 roku, w formie, o której mowa w rozdziale IX punkt 1.
  2. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami treści Zapytania ofertowego zostaną niezwłocznie zamieszczone na stronie internetowej http://www.bieszczady.gopr.pl i będą wiążące dla Wykonawców.

 

  • Osoby do kontaktu:

 

  1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  2. W zakresie formalnym (sprawy dotyczące procedury) i merytorycznym (sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia): Elżbieta Słoboda, nr tel. 513 108 175, e-mail: przetarg@goprbieszczady.pl

 

  1. Informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych osobowych nr 2016/679  ( zwanym dalej „RODO” ) informujemy, iż:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe 34-500 Zakopane ul. Józefa Piłsudskiego nr 65;
  • Została wyznaczona osoba do kontaktu w sprawie przetwarzania danych osobowych, adres email: prezes@goprjura.pl;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
  1. oceny złożonych zapytań ofertowych i wyboru oferty najkorzystniejszej,
  2. udzielenie zamówienia/zlecenia i/lub zawarcia umowy,
  3. realizacja i rozliczenie zamówienia,
  4. archiwizacja dokumentacji.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny administratora art. 6 ust.1 lit.c RODO oraz zawarta umowa art. 6 ust.1 lit.b RODO (jeżeli dotyczy). Powyższe cele wynikają z ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy.

  • Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych oraz podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz operatorowi pocztowemu / kurierowi. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane na stronie Zamawiającego.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: wynikający z przepisów prawa dot. archiwizacji oraz innych przepisów w szczególności w przypadku dofinansowania zamówienia ze środków UE.
  • Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność udzielenie zamówienia/zlecenia i/lub zawarcia umowy.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.
  • Inne:
  1. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert złożonych po upływie terminu na składanie ofert.
  2. Umowa w sprawie powyższego zamówienia zostanie zawarta w terminie do 5 dni kalendarzowych, licząc od dnia zamieszczenia informacji o wyniku postępowania na stronach internetowych, o których mowa w rozdziale XI ust. 7 zapytania.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców albo unieważnić postępowanie.
  4. Wykonawcom nie przysługuje zwrot kosztów udziału w postępowaniu..
  5. Istotne warunki zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiących załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
  • Załączniki do zapytania ofertowego:
  1. Wzór formularza ofertowego.
  2. Wzór umowy.
  3. Wzór oświadczenia.
  4. Zapytanie ofertowe